3 meggyőző érv, hogy miért érdemes TikTok kampányokat indítani - ifaktor

Ha nem rendelkezel hatalmas létszámú követőbázissal, akkor is érdemes kipróbálnod a TikTok hirdetési funkcióját. Hogy miért?


Három oka van annak, amiért a vállalatoknak kötelező a jelenlét a TikTok felületén:

1. A TikTok algoritmusa barátságos az alkotók és a felhasználók számára

A TikTok algoritmusainak egyik nagy előnye, hogy a fiókok nem igényelnek sok követőt jelentős nézettség eléréséhez. Például, ha egy felhasználó mindössze 50 követővel rendelkezik, simán elérheti a százezres megtekintést is az algoritmusnak köszönhetően.

Az algoritmusok ráadásul tökéletesen megértik a csendesen meghúzódó típusokat is, és mindig az érdeklődési körüknek megfelelő tartalmakkal találják meg azokat, akik csak pörgetik a videókat és nem lájkolják őket vagy kommentelnek alájuk.

2. A platform egy ötlet másolására épül

Mit is értünk ez alatt? Egy véleményvezér vagy márka elindít egy kihívást, vagy közzétesz egy olyan egyedi, érdekes vagy vicces tartalmat, amitől szabályszerűen felrobban az internet. Ezeket a videókat átdolgozzák vagy utánozzák az emberek, aminek köszönhetően az alapötlet megerősödik, elterjed és népszerűvé válik. Így akár tekinthetünk az eredeti videóra olyan hirdetésként is, amiért nem kellett fizetnünk.

A TikTok 2020-ban összefoglalta a top 10 tartalomtípust egy listában, amely egy kicsit mindenre kiterjed, beleértve a lejátszási listákat, mémeket és a legfontosabb alkotókat.

Az olyan népszerű hashtagek alkalmazása, mint például a #dontleaveme, a forgalom növelésének egy másik gyümölcsöző módja. Ezek a videók általában szójátékokra és szóviccekre épülnek: a kamera előtt álló tárgyakat, vagy papírra írt szavakat mutat és kéri a videózó társát, hogy mondja el, éppen melyik szó van terítéken, majd ezt olvassa össze. Az egészből mindig egy rémes szóvicc kerekedik, emiatt a játékot kezdeményező fél elfut, mire a kamerázó barátja követni kezdi és azt kiáltja utána: don't leave me!

https://vm.tiktok.com/ZMeCUQAJC/

A táncos kihívás is kiváló módszer az érdeklődés felkeltésére: például a #blindinglights challenge 2020 óta 3,5 milliárd megtekintéssel büszkélkedhet.

https://vm.tiktok.com/ZMeCUGVtP/

A platform különféle szűrőket és vizuális effektusokat is tartalmaz, amelyeket az alkotók felhasználhatnak videóik finomításához. A #Timewarpscan 2020-tól az egyik legmeghatározóbb hashtag volt. Az effektben található egy kék vonal, mely felfelé és lefelé mozog a képernyőn, attól függően, melyik irányt választjuk. Ezután, amikor az arcod vagy bármelyik testrészed a kék vonalra helyezed, lényegében az alkalmazás egy új klip forgatását kezdi meg. Eleinte kissé zavarosnak tűnik, de ha megnézed mások videóit, hamarosan meglátod, milyen típusú videókat tudsz készíteni ezzel a szűrővel.
https://vm.tiktok.com/ZMeCy556M/

3. Tartalmat készíteni és hirdetéseket vásárolni olcsó

Amikor annak idején a Facebook elkezdte a fizetett hirdetések használatát, a piacon lévő eszközökhöz képest ez szuper olcsónak és nagyon hatékonynak bizonyultak, most pedig pont ugyanez a helyzet a TikTok-kal.

Nem titok, hogy ez a platform nem igényel hatalmas költségvetést, ami azért is nagyon jó a brandek és vállalatok számára, mert minél olcsóbb az elkészítésük, annál több tartalmat állíthatnak elő.

A TikTok a 16–24 évesek körében a legnépszerűbb, de a 24–44 évesek is jelentős részét képezik a felhasználóknak, akik a szabadidejük egy részét itt töltik el.

Bár általában a befutott influencereket kérik fel a cégek közös együttműködésre, érdemes megfontolni a feltörekvő véleményvezérekkel való összefogást is, hisz akiben van potenciál, az nagyon hamar képes a csúcsra jutni.

Arról sem szabad elfeledkezni, hogy a tartalmat az általános stratégiához és üzleti célokhoz igazítsuk, és ne feledkezzünk meg az eredmények méréséről sem, hogy lássuk, mi az ami működik és mi az, amire érdemes költeni a jövőben is.


Friss

Britney Spears számára „keserédes” látni, ahogy a fiai felnőnek

Az énekesnő, Britney Spears egy tengerparton töltött családi nap pillanatait osztotta meg Instagram-oldalán rajongóival.
ADOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!