A fiatalok több mint 80 százaléka követ influenszereket - ifaktor
A Z-generáció tagjai szívesen követik az általuk kedvesnek vélt influenszereket és vásárolnak az általuk hirdetett termékekből egy kutatás szerint.


A Cassandra nemrég tanulmányában több mint 1000 amerikai és 500 brit fiatal vásárlót kérdezett meg preferenciáikról.

A válaszadók mintegy 85 százaléka mondta azt, hogy olyan influenszereket akar követni, akik megpróbálják jobbá tenni a világot.

„Ez a márkák számára fontos ismeret, amelyet meg kell fontolniuk, amikor úgy döntenek, hogy kollaborálnak egy influenszerrel, valamint, amikor márkájuk 'közösségi média-személyiségét' hozzák létre"

– nyilatkozta a Cassandra alelnöke, Kathy Sheehan.

A Cassandra megállapította azt is, hogy a szépségápolás témában posztoló influenszereket követő fogyasztók 79 százaléka nagyobb valószínűséggel lett tényleges vásárló, mint azok a felhasználók, akik más típusú tartalmakat követnek.

Látható tehát, hogy nemcsak követjük az influenszereket, hanem bizony hatással is vannak ránk. Nem véletlen, hogy egyre több márka és cég keresi velük az együttműködést.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd be Facebook-oldalunkat!

Friss

Jlo az InStyle májusi számában lenyűgözően fest

Az 51 éves díva irtó dögös a képeken, nem csoda, hogy számos neves magazin felkérte már arra, hogy szerepeljen a címlapjukon.

ADOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!