4 tipp, hogy elkerüljön az őszi depresszió - ifaktor
forralt bor ivás kocsiban, kutyával, ősszel

Az ősz a lecsendesülés időszaka. A forró, pörgős nyár után egyszer csak jön ez az időszak, amikor korán sötétedik és későn világosodik. Ilyenkor hajlamosak vagyunk mi is kicsit zordabbak lenni, de most hoztunk nektek 4 tippet, hogyan érhetitek el, hogy az őszi depresszió messziről elkerüljön benneteket.


1. Mozogj!

Ebben a hűvösebb időben az ember legszívesebben bekúckózna a meleg paplan alá és ki sem kelne onnan. De pont ez az, amit mértékkel kell csinálnunk. A sportolás nemcsak a fizikai egészségünket javítja, hanem mentális jólétünkön is segít. Nem gond, ha nincs kedved a hideg időben például futni, választhatsz a beltéri sportolási lehetőségek közül, mint például a jóga. Ha pedig beiratkozol egy konditerembe ott még új embereket is megismerhetsz, ami határozottan segít a depresszió elkerülésében.

2. Tölts időt a családoddal és a barátaiddal!

Ahogy fentebb említettük, sokall jobban fogok magad érezni, ha körbeveszed magad emberekkel. Persze fontos, hogy olyanokkal, akikkel jól érzed magad. Ezért fordítsd minőségi időt a családodra és a barátaidra. Nagy eséllyel felvidít majd a társaságuk és feldobják a napodat.

3. Keress valami hobbit!

Az őszi lehangoltság elkerüléséhez nagyban hozzájárulsz, ha van valamilyen hobbid, amivel el tudod terelni a gondolataidat a hétköznapok problémáiról. Egy kreatív szabadidős tevékenységgel aktívan tudsz pihenni. Olvass könyvet, kezdj el festeni vagy esetleg menj ki a természetbe és kirándulj.

4. Dobd fel az otthonod!

Az ember hajlamos mindent szürkén látni, ha körülötte valóban szürke minden. Nemcsak esztétikailag mutat szebben, ha feldobod az otthonod néhány dísszel, de garantáltan a hangulatodon is segít. Az ősz beköszöntével akár te is saját kezűleg készíthetsz otthoni díszeket.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a YouTube, TikTok, Instagram és Facebook-oldalunkat!


Ne hagyd ki!