Zulinger Gizella megálmodta és megvalósította a bolygó legkényelmesebb bútorát: a Bujtsyt. Az iFaktor Fesztiválon láthattuk, hogy rengeteg fiatal órákon át képes volt ebben a fantasztikus felhőágyban pihenni és most volt lehetőségünk Gizellától is megkérdezni, hogy mégis mitől olyan különlegesek ezek az ágyak?
Hogy jött az ötlet, hogy felhőágyakat készíts?
A párommal szerettünk volna a nappaliba valami nagy, puha, kényelmes és meleg dolgot, amin összebújhatunk és nézhetjük a Netflixet. A babzsákot nem szeretem, a babzsákgyöngyök miatt. Nekem az nem kényelmes és valami puhábbra, finomabbra vágytam. Illetve a szőrmék is már régóta foglalkoztattak. Persze műszőrmét használunk, nem bántjuk az állatokat, de éreztem, hogy a puhasághoz mindenképp kelleni fog.
Több babzsák varrónőhöz is elmentem és rengetegen elzavartak, hogy nem megvalósítható az elképzelésem. De végül sikerült. Megterveztük, kitaláltuk és most itt van a Bujtsy.
Mi a különbség a Bujtsy és egy hagyományos babzsák között?
Egyrészt babzsákot nem tudsz ilyen nagy méretben készíteni mert a gyöngyök összeesnek és szétfolyik az egész. Míg nálunk a habba belesüppedsz és megtart a tetején.
Memóriahab keveréket használunk, ami tartást is ad és a süppedős érzést is biztosítja. Illetve felveszi az ember alakját, körülölel és ezáltal olyan érzést ad, mintha egy bárányfelhő közepén feküdnél.
Miért pont ezt a nevet kapta a márka?
A bújásra asszociáltunk, viszont olyan nevet akartunk, ami csak utal rá és nemzetközi viszonylatban is megállja a helyét. Így lett Bujtsy.
Kállay-Saunders András is készített a termékedről egy dalt. Hogyan fogadtad, mikor megtudtad?
Igazából ő felhívott engem és mondta, hogy írt egy dalt a Bujtsyról mert ők a párjával, Tolvai Renivel ilyenben alszanak. A nappaliban tartják ők is, de az ember, ha este filmezni kezd rajta, akkor onnan már nem akar kikelni. Ez annyira inspirálta Andrást, hogy egy barátjával írtak egy dalt a Bujtsy által nyújtott életérzésről.
Mik a tervek a Bujtsyval a jövőben?
Ez egy nagyon friss vállalkozás, tavaly december óta értékesítjük a termékeinket. Egyelőre sikeresnek tűnik a hazai piacon és tervezzük, hogy nyitunk a közeli országokban is. Ez van most tervben.
Az iFaktor Fesztiválozóit is megkérdeztük, hogy milyennek ítélik a terméket:
Láttam, hogy itt feküdtetek a Bujtsyba. Milyen érzés volt?
Nagyon jó. Kényelmes. Alig bírtam kikelni belőle, legszívesebben egész nap benne feküdnék.
Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!