Így szivárog be Elon Musk a közösségi médiába! - ifaktor
Elon Musk egy mikrofon előtt áll öltönyben

Elon Musk ismét dollár milliárdokat költött arra, hogy „ura” legyen az aktuális helyzeteknek az interneten.


Elon Musk a világ leggazdagabb embereként úgy döntött, hogy nem elég neki a jóból. Mint ahogy azt már tudni és érzékelni lehetett, a milliárdosnak akkora hatása van a gazdaságra és az emberekre, hogy egyetlen közösségi médiában kiírt posztjával, tweet-jével, képes radikális változásokat előidézni a világ bármely területén.

A legutóbbi lépéseként, 9,2 %-os részvényt vásárolt magának a világ egyik legnagyobb közösségi médiájából, a Twitterből. Ennek a hatalmas százaléknak viszont ára van! Musk 2,98 milliárd dollárt, mintegy 100 milliárd forintot fizetett ezért a résztulajdonért, ami négyszer nagyobb, mint amivel a Twitter alapítója, Jack Dorsey rendelkezik a saját cégében.

A hírek természetesen azt az eseményt követték, hogy Musk egy szavazást indított ezen a közösségi oldalon, mégpedig arról, hogy indítson-e egy hasonló internetes oldalt, ahol mindenki kimondhatja amit gondol, és nem fog bizonyos „irányelvek” miatt letiltani kommenteket a felület.

Egyelőre nem tudni, hogy mi a terve a Twitterrel. Talán ez lesz az ő saját, személyre szabott oldala, vagy arra fogja használni a hatalmas részét, hogy ne legyen az újdonságnak majd konkurenciája?

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a YouTube, TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!


Ne hagyd ki!