A márka bevállalta, hogy a legújabb parfüm kollekciójuknak Depp legyen az arca, amit ütős szlogennel párosítottak.
Nincs több kérdés, hogy a márkák sorban állnak Johnny Deppért. A színész bírósági győzelme nem csak szabadságot, de új lehetőségeket is hozott a színésznek. A régi-új együttműködése pedig ismét előkerült a Dior nevezetű céggel. A parfüm kollekciót eddig is Deppel reklámozták, azonban mióta a tárgyalások elkezdődtek, a hirdetéseket megszüntették. Most, hogy a színész győzedelmeskedett élete legnehezebb perében, újra munkába állították és még egy ütős szlogent is készítettek hozzá.
„Az illata akárcsak a győzelemé.”
Depp még 2015-ben írt alá a céggel, mielőtt elváltak volna Amber Hearddel. Majd a karrierjével, az ilyen jellegű munkái is parkoló pályára lettek állítva. Mostanra azonban bátran kezdték el felhasználni az akkori, le nem adott anyagokat.
Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a YouTube, TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!