Íme a Pepsi milliárdos lépése - ifaktor
Pepsi dobozok és egy pepsi mikrofon

Új lehetőségek után kutat a világ egyik legnézettebb eseményének főszponzora.


A Pepsi hivatalosan is bejelentette, hogy nem áll szándékában többé, hogy nevét adja a világ egyik legnézettebb eseményéhez, a Super Bowl félidei műsorához. A cég nem máshol, mint a Twitteren jelentette be az elszánt lépést.

Az ikonikus Pepsi Super Bowl félidei műsorának 10 éves fennállása után úgy döntöttünk, hogy tovább adjuk a mikrofont. Köszönjük a lenyűgöző előadóknak és a rajongóknak, akik segítettek ennek a csodálatos atmoszférának és pillanatoknak megteremétésben ezidáig. Most egy következő szintre lépünk.

írták Twitter-posztjukban.

A Pepsi és az NFL együttműködési szerződése idén lejárt, és ugyan meghosszabbították a közös együttműködési szerződést, de kivették belőle a félidei show megszponzorálását. A korábbi üzlet nagyjából 2 milliárd dollárról szólt az elmúlt 10 év alatt. Ugyanakkor a megállapodás feltételei egyelőre még nincsenek aláírva.

A Super Bowl félidei műsora tehát újra visszakerült a szabad piacra és bárkinek sikerül megkaparintania, a jogok megvásárlásával kell kezdje, ami az NFL-hez folyik majd be. Ez pedig egy belépő 50 millió dollár, mintegy 18,2 milliárd forint.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a YouTube, TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!


Ne hagyd ki!