Új lehetőségek után kutat a világ egyik legnézettebb eseményének főszponzora.
A Pepsi hivatalosan is bejelentette, hogy nem áll szándékában többé, hogy nevét adja a világ egyik legnézettebb eseményéhez, a Super Bowl félidei műsorához. A cég nem máshol, mint a Twitteren jelentette be az elszánt lépést.
Az ikonikus Pepsi Super Bowl félidei műsorának 10 éves fennállása után úgy döntöttünk, hogy tovább adjuk a mikrofont. Köszönjük a lenyűgöző előadóknak és a rajongóknak, akik segítettek ennek a csodálatos atmoszférának és pillanatoknak megteremétésben ezidáig. Most egy következő szintre lépünk.
írták Twitter-posztjukban.
After 10 years of iconic Pepsi Super Bowl Halftime Show performances, we have decided it’s time to pass the mic. 🎤 Thank you to the amazing artists and fans who helped us create some incredible moments along the way. 👏 Now on to the next stage… 👀
— Pepsi (@pepsi) May 24, 2022
A Pepsi és az NFL együttműködési szerződése idén lejárt, és ugyan meghosszabbították a közös együttműködési szerződést, de kivették belőle a félidei show megszponzorálását. A korábbi üzlet nagyjából 2 milliárd dollárról szólt az elmúlt 10 év alatt. Ugyanakkor a megállapodás feltételei egyelőre még nincsenek aláírva.
A Super Bowl félidei műsora tehát újra visszakerült a szabad piacra és bárkinek sikerül megkaparintania, a jogok megvásárlásával kell kezdje, ami az NFL-hez folyik majd be. Ez pedig egy belépő 50 millió dollár, mintegy 18,2 milliárd forint.
Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a YouTube, TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!