Sápi Vivi szlogenjét lenyúlta egy multi - ifaktor
Sápi Vivi egy fákkal teli háttér előtt ül

Sápi Vivi szerint egy multinacionális cég lemásolta közkedvelt TikTok-szériájának szlogenjét. Most kiderül mi is történt pontosan.


Vivi az egyik legközismertebb és legkedveltebb TikTokker Magyarországon. Már több mint 560 ezren követik. A videói naponta produkálnak százezres nézettséget.

A lány egyedi sorozatával szerzett magának közkedveltséget és hírnevet. Videóiban egy meghatározott témához ír vicces szövegeket és ezekre később rappel is. A „HOGY MIIIII" szériájával Vivi milliós nézettséget szerzett

Legújabb Instagram-sztorijában elmondta, hogy szerinte a Burger King lemásolta közismert szállóigéjét és azzal egy új limitált menüt kezdtek el reklámozni.

A TikTokker meg is jegyezte mennyire „egyedinek" tartja a gyorsétterem ötletét és javasolja annak marketingért felelős kollégájának, hogy kevesebbet pörgesse az alkalmazást.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!

Ne hagyd ki!