Hogyan befolyásolnak minket a sztárok? - ifaktor

Legyen szó a most zajló amerikai választásról, vagy csak egy papucsról, nagyon fontos az embereknek a hírességek véleménye.


Hazai időszámításunk szerint tegnap kezdődött a 46. amerikai elnökválasztás, és még ma reggel is tart. Az USA-ban zajló szavazati kampányidőszakot és választást világszerte nyomon követik. Idén több, mint 93 millió amerikai adta le a szavazatát – ez csaknem kétszer annyi, mint 2016-ban volt. Valószínűleg ehhez nagy részben hozzájárul, hogy rengeteg híresség buzdítja az embereket a szavazásra. Már csak egy kérdés maradt: Biden vagy Trump?

Nagy eltérés lehet a Crocs papucs, azaz 'klumpa' vagy 'csúnya cipő' példája a fent említetthez képest, de elképesztő is egyben. A márka ugyan is hatalmas árbevétel-növekedésre tett szert néhány sztárral vagy éppen influenszerrel között együttműködésének köszönhetően. Olyan személyek reklámozták a papucsokat, mint Justin Bieber, Post Malone, Luke Combs, vagy Psy (Gangam Style). Számadatokat tekintve Justin Bieber miatt a Crocs részvényei 11 százalékot ugrottak. Bud Bunny rapper sötétben világítós, 60 dolláros – azaz 19 ezer forintos – Crocs-ja kevesebb, mint 30 perc alatt fogyott el.

A márka profitja megduplázódott, főként Amerikában adtak el egyre több papucsot, de Európában is szépen gyarapodtak a számok, és a márka egyre népszerűbbé vált. A legmegdöbbentőbb adat, hogy idén a koronavírus-járvány ellenére a Crocs eladásai 48 százalékkal növekedtek, míg a többi amerikai cipőmárkáé 20 százalékkal csökkent.

Friss

Kiss Ramóna szerepelni fog a Mintaapákban – már azt is tudjuk, kit fog játszani

Lékai-Kiss Ramóna a Dancing with the Stars műsorral kezdte TV2-es karrierjét, amikor átigazolt a rivális RTL Klubtól. Azóta nem sok műsort kapott a csatornán, de most úgy tűnik, beindul a karrierje új munkaadójánál is.
ADOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!