Csak úgy emlegetik mint a TikTok új versenytársát. A Youtube Short elsőként Indiában jelent meg, mielőtt az USA-ban kihozták volna a Béta verziót.
A felhasználók 15 másodperces videókat tölthetnek fel és ezeket összepakolhatják egy videóba is. Zenével is felvehetik a videókat a felhasználók, mindent szabadon a YouTube zenetárából.
A cég elmondása szerint a YouTube Shorts videói világszerte, átlépték a 6.5 milliárd napi megtekintést. Olyan plusz dolgokkal is bővítették a funkciókat, hogy már szöveget is hozzáadhatnak azok, akik ilyen videót csinálnak és más shortsokból is vehetnek át audiót.
A YouTube egy külön videó sort is beillesztett az oldalon, így a felhasználók egyszerűen húzogathatják a videókat. Ez mobilra is elérhető már.
Nem mondjuk, hogy a YouTube forradalmasította ezt az ipart, viszont minden tekintetben komoly versenytárssá avanzsálódik a TikTok alatt-mellett.
Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!