Megérkezett a H&M hulladékokból készült új ruhakollekciója - ifaktor

A H&M divatáruház mindig is szem előtt tartotta a fenntarthatóságot és darabjait igyekezte ennek fényében megalkotni. Mostani, Conscious Exclusive kampánya is a környezettudatosságra van kiélezve, mely keretén belül háztartási, illetve mezőgazdasági hulladékok felhasználásával készülnek a ruhák.


A márka igen közkedvelt főként ár-érték aránya miatt. Számos itthoni influenszer is képviseli és osztozik abban, amit a márka képvisel.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a Facebook-oldalunkat!


Friss

Filter vagy valóság? Csonka András drasztikus változáson esett át

Csonka András bizony meglepte rajongóit. Teljesen átalakította külsejét: nehéz eldönteni, hogy vajon szűrőt használt, avagy tényleg rászánta magát a változásra.

ADOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!