Megérkezett a H&M hulladékokból készült új ruhakollekciója - ifaktor

A H&M divatáruház mindig is szem előtt tartotta a fenntarthatóságot és darabjait igyekezte ennek fényében megalkotni. Mostani, Conscious Exclusive kampánya is a környezettudatosságra van kiélezve, mely keretén belül háztartási, illetve mezőgazdasági hulladékok felhasználásával készülnek a ruhák.


A márka igen közkedvelt főként ár-érték aránya miatt. Számos itthoni influenszer is képviseli és osztozik abban, amit a márka képvisel.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a Facebook-oldalunkat!


Friss

A TikTokot alapító cég, a ByteDance felfoghatatlan növekedése 2020-ban

111%-os növekedést produkált a kínai vállalat-óriás.

ADOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!