Brutális időt tölt a nép a TikTokon, többet mint YouTube-on - ifaktor

Egy analitikai felmérés szerint, Amerikában a TikTok 2 órával túlszárnyalta a YouTube havi nézettségi idejét.

Az App Annie analitikai felmérése szerint az emberek elképesztően sok időt töltenek a TikTok előtt. 2021. júniusi hónapot mérték, ahol megdöbbentő adatokat kaptak.

A felhasználók átlagosan 24 órát töltenek a TikTok-videók nézegetésével havonta, ezzel a túlnőve a YouTube 22 óra 40 percét. Ez a „szakadék" az Egyesült Királyságban még inkább szemléltethető, ugyanis a TikTokkal 26 órát töltenek, míg a YouTube nyomkodásával csak 16-ot.

A felhasználók hatalmas megnövekedése a pandémia alatt a TikTok robbanó motorja volt, főleg miután lehetővé tette a cég, hogy Livestreamelni is lehessen. A felmérés csupán az Android felhasználókra terjedt ki és nem számolták bele a TikTok kínai verzióját a Douyint sem, ahol az eredmények eltérhetnek.

Összességében a YouTube még mindig túlteljesíti a TikTokot, ugyanis közel 2 milliárd felhasználója van a TikTok 700 milliójával szemben. Ugyanakkor érdemes azt is megjegyezni, hogy az utóbbi 2020 óta létezik csak.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!


Friss

Melissa McCarthy csúnyán megviccelte Nicole Kidmant

Melissa McCarthy egy roppant vicces jelmezben lepte meg Nicole Kidmant.

ADOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!