Több, mint 130 cég támogatja Pál Marciék-Család az család-kampányát - ifaktor

Már több mint 130 cég-beleérve 9 nagykövetséget- támogatja a Család az család kampányt. Pál Marci és férje hónapokkal ezelőtt indították a kampányt, melynek célja, hogy kiálljanak a szivárványcsaládok mellett.


A kampány olyannyira sikeres, hogy már több mint 130 cég, köztük világmárkák is kiálltak a szivárványcsaládok mellett úgy, hogy brendjükbe beépítették az ikonikus jelet, azaz a 3 kis pálcikaembert. A cégeken és vállalatokon felül rengeteg híresség is kiállt és felvállalta véleményét, Gulácsi Péter, magyar válogatott labdarúgó is, mely hatalmas port kavart a közéletben.

Marci az RTL Reggeli mai adásában mesélt a kampányról, továbbá kifejtette véleményét arról is, hogy szerinte hol tart jelenleg Magyarország az elfogadás tekintetében. Beszélt az örökbefogadásról is, hogy mit tehetnek azok az azonos nemű szerelmespárok, akik gyermeket szeretnének.

A beszélgetést az alábbi linken megtekintheted.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd az Instagram és a Facebook-oldalunkat!

Friss

A mi kis falunk – ma este újra képernyőn

Ha valamit érdemes ma este néznünk a televízió képernyőjén, akkor az nem más, mint a nagy sikerű magyar televíziós vígjátéksorozat, A mi kis falunk.

ADOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!