A YouTube-videó, ami átlépte a 10 milliárd megtekintést - ifaktor
Baby Shark figurák

A képzeletbeli trónról a Despacito című slágert sikerült letaszítania a Baby Shark című gyerekdalnak.


A „Baby Shark” című gyerekdal mostanra a legnézettebb videó lett az egész világon, a maga 10 milliárdos megtekintésével. A dal, mely azonnal a füledbe mászik és nem ereszt, a Pinkfong nevű zenei társulat szerzeménye.

A Pinkfong vezérigazgatója, a Baby Shark megalkotója a következőket mondta:

„Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük, hogy a Baby Shark egy újabb mérföldkövet könyvelhet el magának. Egy rendkívül jelentőségteljes utazásnak vagyunk a szem és fültanúi, ahogy a Baby Shark hogyan kapcsolódott megannyi emberhez a világon. Alig várjuk, a zene további életútját, ami páratlan élményekkel fogja gazdagítani a rajongókat szerte az egész földön.”

A sláger 2016-ban jelent meg, ami a 32. helyen debütált a Billboard 100-as listáján 2019-ben. 2020-ban a maga 7 milliárdos megtekintésével megelőzte a Despactiot és azóta 11 multi-platinum díjat kapott az Amerikai Hanglemezgyártók Szövetségétől. Számos világsztár használta már a dalt saját maguk vagy éppen gyermekeik szórakoztatására és publikálták közösségi oldalaikon.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legjobb hazai és külföldi influenszerekkel kapcsolatos hírekről, kövesd a YouTube, TikTok, Instagram és a Facebook-oldalunkat!


Ne hagyd ki!